دیدار آقا امام حسین (ع) از زنی که در عالم حیات مداوم به زیارت عاشورا بود

دیدار آقا امام حسین (ع) از زنی که در عالم حیات مداوم به زیارت عاشورا بود

 

حجة السلام و المسلمین حاج آقای حسین نظام الدینی اصفهانی - رحمة الله علیه و حشره الله مع اجداده - نوشته اند: روزی منزل حاج عبدالغفور« یکی از حاجی های موجه و ملازم آیة الله حاج سید محمد تقی فقیه احمد آبادی صاحب کتاب شریف «مکیال المکارم فی فوائد الدعاء القائم(ع)» بودم»، یکی از رفقاء ایشان - به نام حاج سید یحیی مشهور به پنبه کار - گفت: برادرم را که مدتی بود فوت نموده در خواب دیدم با وضع و لباس خوبی که موجب شگفت بود. گفتم : داداش دیگر آن دنیا کلاه چه کسی را برداشتی؟گفت: کلاه کسی را برنداشتم.
گفتم: من تو را می شناسم این لباس و این موقعیت از آن تو نیست، گفت آری دیشب شب اول قبر مادر قبر کن بود. آقا سید الشهدا (ع) به دیدن آن زن تشریف آوردند، و فرمودند: به کسانی که اطراف آن قبر بودند خلعت ببخشند و من هم از آن عنایات بهره مند شدم بدین جهت از دیشب وضع و حال ما خوب و این لباس فاخر را پوشیده ام.

از خواب بیدار شدم نزدیک اذان صبح بود، کارهای خود را انجام داده و حرکت کردم برای تخت فولاد «قبرستان تاریخی و با عظمت اصفهان» برای تحقیقات سر قبر برادرم رفتم، بعضی قرآن خوان ها کنار قبری قرآن می خواندند از قبرهای تازه پرسش کردم، قبر مادر قبرکن را معرفی کردند، گفتم: کی دفن شده؟
گفتند: دیشب شب اول قبر او بوده، متوجه شدم تاریخ با گفته ی برادرم در خواب مطابق است. رفتم نزد آقای قبر کن در تکیه مرحوم آیة الله آقا میرزا ابوالمعالی« استاد مرحوم آیة الله العظمی بروجردی و صاحب کرامات عجیبه» که محاذی قبر آن زن بود، احوالپرسی نمودم و از فوت مادرش سؤال کردم، گفت: دیشب شب اول قبر او بود.
گفتم: روضه خوانی می کرد؟ روضه خوان بود؟ کربلا مشرف شده بود؟ گفت: خیر، سؤال کرد: این پرسشها برای چی است؟ خواب خود را گفتم. گفت: هر روز زیارت عاشورا می خواند.

حاج عبدالغفور در تکیه آقا میرزا ابوالمعالی بالا خانه ای داشتند که هر وقت ایشان یا رفقایشان می رفتند تخت فولاد در این اطاق منزل می کردند، روزی به اتفاق ایشان و مرحوم حاج آقا مصطفی فقیه ایمانی و حاج شیخ امیر آقا و حاج آقا حسین مهدوی اردکانی...«جمعی از علماء و بزرگان و امام جماعتهای اصفهان و رفقاء حاج عبدالغفور» به تکیه آمیرزا ابوالمعانی رفتیم، حاج عبدالغفور، قبر کن و قبر مادرش را نشان داد و گفت:
مادر این قبرکن بود که امام حسین (ع) به دیدن او تشریف آوردند و خلعت دادند به کسانی که اطراف قبر او دفن شدند.

منبع: کتاب شرح زیارت عاشورا و داستانهای شگفت آن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: داستانهایی از کرامات خواندن زیارت عاشورا
[ پنج شنبه 14 آذر 1392 ] [ 10:31 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]